1/26/12

Elie Saab Couture Spring 2012




Images: Style.com

Elie Saab's spring 2012 couture show was filled with lovely pastel gowns that look like they were plucked out of an Easter basket.  Which is why many may be surprised to see none of those colors in this post.  I was absolutely mesmerized by the nude gowns with what appears to be light blue detailing.  The color combination is striking and very unique.  I would love to see the first gown on the red carpet this season, it would be a nice change from the rainbow of colors usually seen.  I wish I could get my hands on the last dress, I love short dresses with long sleeves.  However I am not surprised that I love yet another Elie Saab collection, but I bet you are not surprised either!

Montrent Elie Saab Couture printemps 2012 a été rempli avec de belles robes pastel qui regardent comme ils ont été arrachés d'un panier de Pâques. C'est pourquoi de nombreux peut-être surpris de voir qu'aucune de ces couleurs dans ce post. J'ai été absolument fasciné par les robes nues avec ce qui semble être la lumière bleue détaillant. La combinaison de couleurs est frappante et très unique. Je serais ravi de voir la robe d'abord sur le tapis rouge cette saison, ce serait un changement agréable de l'arc en ciel de couleurs souvent vu. Je voudrais pouvoir mettre la main sur la dernière robe, j'aime les robes courtes à manches longues. Cependant, je ne suis pas surpris que j'aime encore une autre collection, Elie Saab, mais je parie que vous n'êtes pas surpris non plus! 

-Jacqueline

1 comment:

  1. I'm hoping to see these on the red carpet too! SAG awards are tonight. Maybe Oscars too? Fingers crossed. Gotta watch Downton Abbey tonight. You can't go wrong in Saab.
    http://www.averysweetblog.com/

    ReplyDelete