1/25/12

Christian Dior Spring 2012 Couture



 Images: style.com

I can not even begin to describe my utter delight when the lady-like dresses and accessories began flowing down the spring runways.  Lucky for me, the elegant trend continued into the couture shows.  Christian Dior's collection was no exception.  I love the beautiful blush toned pieces the most, especially the first which appears to be straight from Grace Kelly's closet.  I am so pleased to see Christian Dior's Atelier succeeding without John Galliano.  For a while I thought they could not last without a head designer, but now I am beginning to think they will be just fine!

Je ne peux même pas commencer à décrire ma joie extrême quand la dame-comme des robes et des accessoires a commencé à couler vers le bas des pistes au printemps. Heureusement pour moi, la tendance s'est poursuivie au élégante montre couture. Collection de Christian Dior n'a pas fait exception. J'aime les pièces rougir belle tonique le plus, surtout le premier qui semble être tout droit de placard de Grace Kelly. Je suis tellement heureux de voir l'Atelier Christian Dior, John Galliano, sans réussir. Pendant un moment j'ai pensé qu'ils ne pouvait pas durer sans une designer en chef, mais maintenant je commence à penser qu'ils seront très bien!
 
-Jacqueline

2 comments:

  1. Gorgeous Collection! I love all of the dresses and 2 piece ensembles. Simply gorgeous! :D

    http://averysweetblog.com/

    ReplyDelete
  2. I love these pieces, the colours are gorgeous!

    http://bowtiedbeauty.blogspot.com/

    x

    ReplyDelete