1/2/12

Chanel Make-Up Spring 2012








I have to admit, while I like make-up and find it a necessity, it has never really excited me that much.  That was until I was shopping and saw the new Chanel collection for spring.  The collection is so full of pretty colors that it made me wish spring would come already.  The blush is the perfect pretty pink, the lip glosses are fresh and light, and the shimmering pressed powder is the perfect way to finish your look.  And you must look for their new nail polishes, the pink color May is the perfect spring pink.  It is not a loud fuschia or bubble gum pink, it a very pretty warm pink.  I know what will be on my spring make-up wish list!

Je dois admettre, alors que j'aime le maquillage et trouver une nécessité, il n'a jamais vraiment excité moi tant que ça. C'était jusqu'à ce que je faisais des courses et j'ai vu la nouvelle collection Chanel pour le printemps. La collection est si plein de jolies couleurs qu'elle m'a fait souhaiter le printemps serait déjà venu. Le blush est le rose parfaite jolies, les brillants à lèvres sont frais et légers, et la poudre scintillante pressée est la manière parfaite de finir votre look. Et vous devez regarder pour leur nouvel ongle vernis, la couleur rose de Mai est le printemps rose parfaite. Ce n'est pas un fuschia ou rose forte chewing-gum, un rose très assez chaud. Je sais ce que sera le printemps sur ma liste de souhaits make-up!

-Jacqueline

2 comments:

  1. I am LOVING the colors they came up with! Very fresh! I've decided to continue blogging. I have a new web address and email. Wanted to let you know.
    http://www.averysweetblog.com/

    ReplyDelete
  2. amazing! can't wait to check it out!

    xoxo navy & orange

    ReplyDelete