3/15/13

Weekend Style Inspiration

Images: Glamour

This fashion at the Oscars and at the Vanity Fair after party were amazing this year, I don't think I have ever liked so many dresses in one night.  My favorite was Jennifer Lawrence's after party dress, I know she is the newest Christian Dior spokeswoman but this Calvin Klein dress just seems to suit her so much better than the Christian Dior ball gowns she has been wearing all awards season.  I love how simple this dress is and am especially taken with the gun metal gray color.  I feel that a top version of this dress would be perfect for a night out with a pair of jeans and a jacket. I really love this color and think it is a nice alternative to black for more dressy events. 

P.S. Now that I think about it, this sparkly gray color is the exact color of my car!

Ce mode aux Oscars et à l'after party Vanity Fair étaient incroyables cette année, je ne pense pas que je n'ai jamais aimé autant de robes en une nuit. Mon préféré était Jennifer Lawrence après robe de soirée, je sais qu'elle est le porte-parole le plus récent Christian Dior mais cette robe Calvin Klein semble juste de lui convenir beaucoup mieux que les robes de Christian Dior à billes, elle a été porter toute la saison des récompenses. J'aime la simplicité de cette robe est et je suis particulièrement pris avec la couleur gun metal grey. Je pense que la version haut de cette robe serait parfaite pour une soirée avec une paire de jeans et une veste. J'aime beaucoup cette couleur et pense que c'est une bonne alternative au noir pour des événements plus habillées.

Post-scriptum Maintenant que j'y pense, cette couleur brillant gris est la couleur exacte de ma voiture!

-Jacqueline

2 comments:

  1. I really like the sleekness and sparkle of this dress. It's a good contrast to the princess gown she wore for the ceremonies. It must be nice to have a sparkly gray car :)

    Thanks so much for dropping by! I really enjoyed the Marie Antoninette macaron and I'm hoping to get more the next time I drop by Ladurée.

    Have a lovely weekend!
    Rowena @ rolala loves

    ReplyDelete