3/27/13

Details At Dolce & Gabbanna Fal 2013 RTW









Images: Style

Just like the recent Dolce & Gabanna Spring 2013 couture collection their Fall 2013 rtw collection was quintessentially Italian.    I actually really like it when a design house carries a theme from season to season with seasonal variations, and I am loving the 1960's Italian look that they have been showing since the Spring 2012 rtw collection.  What most amazed me about this collection was the amazing details.  Every piece is extremely elaborate and like a piece of art!  I am going to attempt to copy this hair style as I pretty much resort to a chignon every day, and adding some volume and a little tousle might help but I am pretty much hopeless when it comes to hair!

Tout comme la récente Dolce & Gabanna printemps 2013 collection couture automne 2013 leur collection rtw était typiquement italien. En fait, je l'aime vraiment quand une maison de conception comporte un thème de saison en saison avec des variations saisonnières, et je suis amoureuse de look italien les années 1960 qu'ils ont fait preuve depuis le printemps 2012 collection rtw. Qu'est-ce qui m'a le plus surpris à propos de cette collection sont les détails étonnants. Chaque pièce est extrêmement élaborer et comme une œuvre d'art! Je vais essayer de copier ce style de cheveux que je suis assez recourir à un chignon tous les jours, et en ajoutant un peu de volume et un peu tousle peut aider, mais je suis à peu près désespérée quand il s'agit de cheveux!

-Jacqueline

1 comment:

  1. You should take a picture of your hair after you do it for us to see. I know it's pretty! I just adored this collection. It took my breath away! Everything about it was PERFECT! Those shoes and earrings are exquisite.
    http://www.averysweetblog.com/

    ReplyDelete