2/21/13

From Christian Dior...





Images: Dior

I was very pleased to recently discover that Christian Dior now has a Tumblr!  And it is full of lovely photographs of what happens at the design house as well as new products.  I am excited to see more designers reach out to customers and fans through social media and I personally get so much more out of photographs on Tumblr than say messages on Twitter.  I feel Twitter feeds from designers will just tell you basic facts such as when their next show is or what celebrity wore their dress, where as with Tumblr I get to actually see the clothes!  I still enjoy using Twitter but I do prefer Tumblr.  Which means of social media do you prefer?

J'ai été très heureux de découvrir que récemment Christian Dior a maintenant un Tumblr  Et il est plein de belles photos de ce qui se passe à la maison de conception ainsi que de nouveaux produits. Je suis impatient de voir plus de designers atteindre les clients et fans à travers les médias sociaux et personnellement je obtenir tellement plus de photos sur Tumblr que de dire des messages sur Twitter. Je pense flux Twitter de designers de vous raconter les faits de base tels que lorsque leur prochain spectacle est ou quelle célébrité portaient leur robe, où comme Tumblr je peux réellement voir les vêtements! J'ai toujours plaisir à utiliser Twitter, mais je préfère Tumblr. Ce qui signifie des médias sociaux préférez-vous? 

-Jacqueline

2 comments:

  1. i love tumblr. i was on there a lot when it first started. because of time i'm really into instagram. pictures are worth so much more. thanks for sharing this jacqueline. their gowns are LOVELY!
    http://www.averysweetblog.com/

    ReplyDelete
  2. really? i don't know actually so good that i came to read))
    I love Dior and all which connectes with it.
    Now i love your blog!
    would you like to follow each other? flw me and tell about this!
    I hope to hear from you soon!
    http://mooreann.blogspot.com/
    Anna

    ReplyDelete