10/22/12

Jenny Packham Spring 2013 RTW





Images: NY Mag

I have never been as completely happy with a fashion season than spring 2013.  There were so many collections that I felt were just so pretty and elegant and completely my style.  I have been a fan of Jenny Packham since I discovered her while watching Gossip Girl, and I love the simplicity of this collection, well more simple than usual anyways.  I love these really pale shades and the sheer fabrics used and once again love the high necklines.  I keep seeing the high necklines this season, I wonder if it will be a trend this spring...

Je n'ai jamais été aussi complètement heureux avec une saison de mode de printemps 2013. Il y avait tellement de collections que je me sentais étaient tellement jolie et élégante et complètement mon style. J'ai été un fan de Jenny Packham depuis que je l'ai découverte en regardant Gossip Girl et j'aime la simplicité de cette collection, bien plus simple que de toute façon habituelle. J'aime ces tons pâles vraiment à pic et les tissus utilisés et encore une fois j'adore les encolures élevées. Je continue à voir des décolletés élevé cette saison, je me demande si ce sera une tendance ce printemps ...

-Jacqueline 
  

1 comment:

  1. her designs are exquisite and she has exceptional talent! check out my blog post today. she designed one of the Disney princess gowns for Harrods Department store for this Christmas :D
    http://www.averysweetblog.com/

    ReplyDelete