5/22/12

Oscar De La Renta Resort 2013




Images: Style.com

I have been excitedly waiting for the Oscar De La Renta show, and as usual I was not disappointed at all!  I loved the bright colors, especially the red, combined with the classic silhouettes.  The first dress is my favorite, the embroidery is stunning!  I love resort collections they are always so light and fresh, which season do you prefer?

J'ai été excité d'attente pour l'Oscar De La Renta spectacle, et comme d'habitude, je n'ai pas été déçu du tout! J'ai adoré les couleurs vives, surtout le rouge, combiné avec les silhouettes classiques. La première robe est ma préférée, la broderie est magnifique! J'aime les collections de villégiature qu'ils sont toujours aussi léger et frais, quelle saison préférez-vous?

-Jacqueline

4 comments:

  1. my goodness i am swooning right now at EVERYTHING. i MUST look at the rest of the collection. simply dreamy :D
    xx Corinne
    cateyesandthighhighs.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. I love the necklines :-)
    H.

    ReplyDelete
  3. LOVE! that red and green looks awesome. timeless
    http://www.averysweetblog.com/

    ReplyDelete