5/9/12

My Current Obsession...


 
Images: Net-A-Porter

Lately I have not been able to stop thinking about this Diane Von Furstenberg dress! I love the classic shirt dress silhouette and the bright color. And while normally I would never consider a purchase this expensive, I do think I need to start investing in pieces for the future. I am considering buying it at the end of summer, as a reward for working so hard. But I don't know if I will be able to justify it while still saving for my tuition. Currently there are no size 2's left on Net-A-Porter, so if anyone finds that size on another site please let me know! But I hope my size will eventually be back in stock. What do you all think? Is it worth the investment? And what pieces are you thinking about investing in?

Dernièrement, je n'ai pas pu arrêter de penser à cette robe Diane Von Furstenberg! J'aime la silhouette chemise classique robe et la couleur vive. Et alors que normalement je n'aurais jamais envisager un achat de cette chère, je ne pense que je dois commencer à investir dans des pièces pour l'avenir. J'envisage de l'acheter à la fin de l'été, comme une récompense pour avoir travaillé si dur. Mais je ne sais pas si je serai en mesure de justifier tout en économisant mes frais de scolarité. Actuellement il n'ya pas de taille 2 qui reste sur Net-A-Porter, donc, si quelqu'un trouve que la taille sur un autre site s'il vous plaît faites le moi savoir! Mais j'espère que ma taille sera finalement de retour en stock. Qu'est-ce que vous pensez tous? Vaut-il l'investissement? Et ce sont des morceaux que vous songez à investir dans?
-Jacqueline

1 comment:

  1. that's a really nice dress jacqueline and it's timeless. so you'll always have it! my thing is shoes. lol i always seem to like the pricey ones. if you really love it go for it. you may catch a sale!
    http://www.averysweetblog.com/

    ReplyDelete