6/23/12

Marchesa Resort Collection 2013









Images: Vogue

Event though I have always been drawn to the stunning Marchesa gowns only worthy of a fairytale, I have never been able to fathom an oppurtunity to wear one.  But after seeing Marchesa's 2013 Resort collection I am imagining glamorous trips to the opera and ballet.  These are only a few of the breathtaking gowns from the collection; I might just have to post more later, I don't think I will be able to resist sharing more!

Événement que j'ai toujours été attirée sur les robes Marchesa superbes seulement dignes d'un conte de fées, je n'ai jamais été en mesure de sonder l `occasion de porter un. Mais après avoir vu la collection Resort 2013 marquise je m'imagine voyages glamour à l'opéra et le ballet. Ce ne sont que quelques-unes des robes à couper le souffle de la collection, je pourrais juste de publier plus tard, je ne pense pas que je serai en mesure de résister à un partage plus!

-Jacqueline

3 comments:

  1. These Marchesa gowns are stunning! The intricate designs make it impossible for me to choose a favourite!

    Also, I have awarded you with the 'Kreativ Blogger' award!! Check out my latest blog post for all the details!

    xx
    Hannah
    http://www.hannahsfashionblog.com/2012/06/kreativ-blogger.html

    ReplyDelete
  2. These gown are so beautiful! Great post and I really love your blog! I'm following on gfc and bloglovin!

    ReplyDelete
  3. Gorgeous! I'll take the 6th dress! HAHa
    http://www.averysweetblog.com/

    ReplyDelete