1/21/13

A Quick Reminder...

Images: Tumblr

I hope you are all enjoying your long weekend!  As the weather has vastly improved here, 70-80 degrees, I am definitely enjoying mine.  I just wanted to let those of you who don't know that I am on Twitter, for those of you who have requested more personal info I will be sharing that via Twitter as well as fashion and beauty content.  I am also on Tumblr for those of you who like pretty pictures as much as I do.  Enjoy your relaxing Monday!

Twitter: @JeNeSaisQuoi_JD

J'espère que vous profitez tous de votre long week-end! Comme le temps a considérablement amélioré ici, 70-80 degrés, je suis vraiment profiter de la mienne. Je voulais juste que ceux d'entre vous qui ne savent pas que je suis sur Twitter, pour ceux d'entre vous qui ont demandé info plus personnelle, je vais partager ce que via Twitter, ainsi que la mode et la beauté contenu. Je suis aussi sur Tumblr pour ceux d'entre vous qui aiment les belles images autant que je fais. Profitez de votre détente lundi!

Twitter: @ JeNeSaisQuoi_JD
Tumblr: Je Ne Sais Quoi



-Jacqueline

No comments:

Post a Comment