1/18/13

A Little Color...


Images: Tumblr

The weather here has been a little colder than I am used to and I will admit I have been a complete baby about it!  Needless to say I am already ready for winter to be over and have been loving bright colors.  Obviously these flowers are stunning, but fresh flowers are not always very practicable but brightly colored books would be a lovely way to add some color to your space without having to investing in decor pieces on a mid winter whim...And here are a few other bright things I have been loving lately...

1. The chicest floral dress I have ever seen, feminine and modern.  Make sure you look at the back of the dress it is amazing!  I have looked everywhere for my size but have had no luck...
2. The bright book currently cheering up my room, Grace A Memoir, I can not wait to start this, but I have been so busy with the new job!

Le temps ici a été un peu plus froid que ce que je suis habitué et je dois admettre que j'ai été un bébé complet à ce sujet! Inutile de dire que je suis déjà prêt pour l'hiver à plus et ont été aimer les couleurs vives. Bien entendu, ces fleurs sont superbes, mais les fleurs fraîches ne sont pas toujours très pratique, mais brillamment colorées livres serait une belle façon d'ajouter un peu de couleur à votre espace sans avoir à investir dans des pièces de décoration sur un coup de tête en plein hiver ... Et voici quelques-uns autres choses brillantes J'ai été dernièrement aimer...

1. Le plus chic robe à fleurs que j'ai jamais vu, féminin et moderne. Assurez-vous que vous regardez à l'arrière de la robe, il est étonnant! J'ai regardé partout pour ma taille, mais n'ont pas eu de chance...
2. Le livre lumineux actuellement égayer ma chambre, Grace A Memoir, je ne peux pas attendre pour commencer, mais j'ai été tellement occupé avec le nouvel emploi!


-Jacqueline

1 comment:

  1. i'm with you on that! it's been raining consecutively here. neverending! i have the rainy day blues. hahaha i love the idea of color books and flowers. i think they're great individually and combined even more awesome! have a great weekend!
    http://www.averysweetblog.com/

    ReplyDelete