12/4/11

Weekend Style Inspiration

Image: tumblr

I hope you are all having a lovely Sunday!  I thought I would leave you with a little inspiration for next weekend, comfortable jeans with a warm sweater and chic heels.  I thought I would warn my habitual readers that my posting might be a bit sporadic for the next two weeks.  I have finals coming up as well as having to prepare for the holidays!  However I will try to keep posting as a few readers told me they stop checking in if I don't post every day.  I do not like losing readers, but I hope most of you will understand that as a full time college student that works, it is not always possible to blog every day.  I hope you all have a great start to your week tomorrow!


J'espère que vous êtes tous un beau dimanche! Je pensais vous laisser avec un peu d'inspiration pour les week-end prochain, les jeans à l'aise avec un chandail chaud et des talons chics. Je pensais que je mets en garde mes lecteurs habituels que monaffichage pourrait être un peu sporadiques pour les deux prochaines semaines. J'aifinale à venir ainsi que d'avoir à se préparer pour les fêtes! Cependant, je vais essayer de garder affectation en tant que peu de lecteurs m'ont dit qu'ils arrêter la vérification de si je ne poste tous les jours. Je n'aime pas perdre des lecteurs, mais j'espère que la plupart de vous comprendrez que comme un étudiant à temps pleinqui travaille, il n'est pas toujours possible de blog chaque jour. J'espère que vous avez tous un très bon départ demain à votre semaine!


-Jacqueline

1 comment:

  1. Jacqueline, good luck on your exams. Your schoolwork is the most important thing. Blogging will always be here. Sincere bloggers will stick with you no matter what. ((HUG))
    http://sassyuptownchic.blogspot.com/

    ReplyDelete