12/15/11

A Little Sparkle



Images: weheartit.com

 

While sequin embellished dresses are lovely, such as the stunning Elie Saab dresses above, I personally don't know if I would feel comfortable wearing one.  So for those of you like me, I have the solution for adding a little sparkle to your holiday party outfits.  Add a glittering pair of pumps or an embellished clutch to your pretty party dresses for a little extra sparkle without being over the top.  I hope you are all having a lovely holiday season!

Alors que les robes de paillettes embelli sont belles, comme les robes superbes Elie Saab-dessus, personnellement, je ne sais pas si je serais à l'aise l'un portant. Donc, pour ceux d'entre vous, comme moi, j'ai la solution pour ajouter un peu d'éclat à vos tenues de fête de vacances. Ajoutez une paire de pompes ou scintillante d'un embrayage embelli à votre robes de soirée jolie pour un peu d'éclat supplémentaire sans être sur le dessus. J'espère que vous êtes tous d'avoir une saison de belles vacances

-Jacqueline

1 comment:

  1. Love Elie Saab! It's refined sparkle at it's best!
    :D Hope all is well Jacqueline.
    http://sassyuptownchic.blogspot.com/

    ReplyDelete