2/15/12

Tadashi Shoji Fall 2012 RTW



Images: nymag.com

One of my favorite parts of fashion week is discovering designers I was not previously familiar with.  Tadashi Shoji has been one of my favorite shows so far even over the more established designers.  I love the pure elegance of the lace gowns, stocking, jewelry, and pumps.  Which shows have you loved so far?  I would love to hear your thoughts!

Un de mes endroits préférés de la semaine de la mode est la découverte de créateurs, je n'étais pas déjà familier avec. Tadashi Shoji a été l'un de mes émissions préférées jusqu'à présent, même au cours des designers les plus établies. J'aime l'élégance pure des robes de dentelle, de stockage, des bijoux, et des pompes. Quels spectacles vous ai aimés jusqu'à présent? J'aimerais entendre vos pensées!

-Jacqueline

2 comments:

  1. These gowns are GORGEOUS! Tadashi always comes out with beautiful things. Love this!
    http://www.averysweetblog.com/

    ReplyDelete
  2. Wow, what a lovely collection! I adore this last dress....so gorgeous. I'm following. Hope you can stop by soon and follow if you like.

    xo erica

    ReplyDelete